donderdag, mei 11, 2006

Op vliegveld van Koh Samui

Weird!
Janine Jaarsma had me al gewaarschuwd: Koh Samui airport is heel bijzonder! En dat klopt, ik sta er op dit moment en ik heb nog nooit zoiets gezien. Een heel klein, intiem vliegveldje, wel met alle poortjes en coffeebars die je verwacht, maar niet in een gebouw. In een prachtige tuin die pas ophoudt bij de landingsbanen. Ik sta nu bij de gate, over 20 minuten gaan we weg. Ik sta! Achter een zuil met gratis internet. Wat een service. Deze gate is helemaal van hout met bankjes en veel houten stoelen, maar ook een hoekje waar je relaxed onderuit kunt zitten in zachte kussens. Er staat hier een treintje voor, die brengt ons waarschijnlijk naar het vliegtuig, maar hij had ook in de Efteling kunnen staan. Met allemaal gekleurde daken en franje eraan.

We hebben heerlijke dagen gehad op Koh Phangan. We hebben een snorkeltrip gedaan rondom Nang Yuan en Koh Tao. Heel bijzonder om daar weer te zijn. We hebben echter tijdens ons eerdere verblijf op Ko Tao nooit het paradijs gezien dat er zo dichtbij lag. Nang Yuan, 1 van de mooiste plekjes op aarde. De foto's zullen het bewijzen, maar helaas kan ik nog steeds niet uploaden. Alle plaatjes die ik er nu op kan zetten zijn van webshots.com.

We vliegen zometeen naar Bangkok, voor een paar heftige shopdagen.

4 Comments:

At donderdag, mei 11, 2006 10:12:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

raar hoor maar als ik even kao san road google en de foto's zie met de schreeuwende reclameborden en het gekkenhuis dat het is krijg ik gewoon een beetje heimwee. Oh, ik deed er een moord voor om even met je mee te shop till you droppen. Kao san road, het thuis van de backpacker. Dat je je thuis kan voelen in zo'n gekke kunstmatige omgeving. Maar ja juist het kleine en het op en neer geloop. Het feit dat je er op heen en terugreis altijd weer terecht komt. Neem je me even mee in gedachten? Volgens mij is het morgen volle maan. Denk even aan me en dan heksen we me in gedachten even die kant op en sjok ik heerlijk een avondje met je op en neer in de drukte. Proberen?x bekend nichtje

 
At vrijdag, mei 12, 2006 10:06:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk dat jullie weer zo genieten, het klinkt bijna als een reclamspotje haha! Lekker joh, en zo zonder de kids net even iets gemakkelijker om te gaan en staan waar je wilt natuurlijk. Vele plezier nog deze laatste paar daagjes en tot gauw weer in nederland!

Hier is het trouwens ook heerlijk weer, het zonnetje wacht jullie alvast weer op :-)

 
At vrijdag, mei 12, 2006 10:53:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Weer heel leuk allemaal zo te lezen!! Maak er nog maar even een paar heftige shopdagen van en niet te veel kopen hoor!!!(hihihihi) Ik denk aan jullie en wens jullie nog een paar relaxte dagen toe(nou RELAXY) en een hele goede terugreis gewenst!!! Groetjes en tot gauw!!!! Jan, Harma, Gerjan en Jeroen!!!!!!!!!!

 
At zaterdag, februari 24, 2007 10:18:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi,
Wij, 31 en 37 jaar, zijn ervaren backpackers maar willen nu voor 't eerst met een kleintje (1½ jaar) op reis waarbij we o.a. Thailand op het oog hebben.
We vragen niet "Hoe is Thailand?",nee, hoe hebben jullie je reis met jullie kinderen ervaren? Dus de aspecten anders slapen, anders reizen, etc.
je kan ons mailen op: emmelyarthur@tiscali.nl

 

Een reactie posten

<< Home