zondag, mei 07, 2006

Ondanks Edward toch op Koh Phangan

Het had weer wat voeten in aarde, maar we zijn toch aangekomen op Koh Phangan!
Vertraging met het vliegtuig, vertraging met de boot (dit kwam door een vrachtwagen, okee..) en uiteindelijk waren we na een hele lange dag reizen om half zes op het eiland. Maar wat weer een plaatje hier!!
We zitten op First Villa, een klein maar gezellig resort aan een klein strandje. We genieten al volop van de tropische temperaturen, de heerlijke shakes en de ongelofelijke koopjes uit het dorp hier.
Morgen een langer verhaal omdat ze hier nu sluiten.

2 Comments:

At zondag, mei 07, 2006 10:21:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

koopjes koopjes? Mmmmmm, interessant......
Nou, puh, wij komen net terug van het tropische Vlieland. Berber heeft een superweek gehad bij opa en oma en wij sloten ons voor het laatste weekend nog even aan. Heerlijk!!!!!!!Zucht, morgen is alles weer normaal, weer werken, Berb weer naar school maar... het blijft nog even mooi weer. Dus jullie moeten niet denken dat jullie alleen bruin worden. Wij ook hier. Beetje gerechtigheid, hum hum. Nou liefie, doegie doegie. Drink even een shake op mij en geniet! xxx Bauk

 
At zondag, mei 07, 2006 10:29:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hee Luitjes.

Lijkt me niks aan hoor steeds naar hetzelfde land. Saai haha.
Wij komen net terug van de camping en hebben het heerlijk gehad.( ja ik weet het het is geen thailand) Super weer ook lijkt wel of ik 2 weken op vakantie ben geweest zo voel ik me.
he anders doe Edward daar gewoon
weg, dan ben je van die vertraging af hahaha.
Geniet met zijn allen en plaag die arme jongen niet teveel.
Groetjes Bert Erna en Tom.

 

Een reactie posten

<< Home